Dapta ApS stopper alle aktiviteter pr. d. 1/5 2022
Dapta ApS stopper alle aktiviteter pr. d. 1/5 2022
Det kan nogle gange være svært at se, præcis hvor automatisering med en digital medarbejder giver mening. Oftest er det kun fantasien der sætter grænser, men vi har alligevel samlet et par eksempler herunder.
Opdatering & flytning af filer baseret på f.eks. Navision eller Business Central (eller omvendt)
Modtagelse af salgsordrer på mail, som manuelt skal indtastes i ERP-/økonomisystem.
Registrering af indbetalinger på netbank og indtastning i ERP system.
Oprette medarbejdere i diverse systemer (f.eks. i lønsystem, oprette mailkonto, bestille arbejdstøj osv.).
Aflæsning af faktura modtaget på mail og indtastning i ERP-system. Sendes til godkendelse ved medarbejder gennem teams og herefter betales fakturaen.
Modtagelse og sortering af emails i forskellige mapper eller til relevante modtager ud fra indholdet.
Indsamle data til f.eks. markedsføring eller salgsmøder, eksempelvis bruttofortjeneste, antal medarbejdere, og anden stamdata fra offentlige kilder
Lave rapport med manglende betalinger og udsende rykkere på mail til debitorer, samt registrering ERP-system.
Opdatere og kontrollere data på tværs af systemer. Herfra kan der automatisk udtrækkes relevante data som udvalgte medarbejder modtager f.eks. hver dag, uge ller måned.
CVR: 38 35 90 37
Havneparken 2, 7100 Vejle
Få svar på spørgsmål om RPA og vores services ved at klikke her